MUZYKA Z FILMU
"WARSAW BY NIGHT"

Muzyka z filmu 'Warsaw by Night' na Spotify

Muzyka z filmu 'Warsaw by Night' na iTunes

Kontakt

E-mail:
natalia@koryncka.pl

Koryncka.pl » Artykuły

Artykuły i wywiady

List w sprawie filmu ”Piekło - niebo” Natalii Korynckiej-Gruz

Tadeusz Sobolewski

35 Lubuskie Lato Filmowe w Łagowie (25 czerwca - 3 lipca 2005) jest zainteresowane pokazem filmu ”Piekło - niebo” w reż. Natalii Korynckiej-Gruz. Najchętniej widzielibyśmy ten film w ramach międzynarodowego konkursu fabularnego, oczywiście w pełnometrażowej wersji.

Czytaj

"Zła nie wolno lekceważyć"

Z Natalią Koryncką-Gruz rozmawia Małgorzata Karnaszewska, 2001 r.

"Nie dać się zniewolić: za wszelką cenę. To chyba główna idea, jaką w sobie niosę - najważniejsze, to czerpać radość z bycia wolnym...".

Czytaj

"Czy będziesz wiedział, co przeżyłeś ?"

Rozmawia Małgorzata Sadowska, Kino 5/1999

"Istnieje dziś społeczne przyzwolenie, wręcz oczekiwanie, że ktoś, kto robi dokument, przekroczy kolejne tabu, kolejną granicę. Pokaże jak ktoś umiera, albo kocha się inaczej. Wydaje mi się to obrzydliwe, nie chcę przekraczać granic i nie chciałabym staś się ofiarą takiego przekraczania".

Czytaj

"Zgubny urok pieniędzy"

Z Natalią Koryncką-Gruz rozmawia Magdalena Wiśniewolska-Gryguć, Cinema 4/1999

Uhonorowany na gdyńskim festiwalu nagrodą za najlepszy debiut "Amok" opowiada o pieniądzach i ludziach, którzy nie potrafią się oprzeć ich zgubnemu urokowi.

Czytaj

"Zagrajcie jak wam każę"

Twój Styl 4/1999

Najzdolniejsze reżyserki łączą artystyczną wrażliwość z talentem menedżerskim. Życie dzielą na przed i po premierze. Ich babcie powiedziałyby, że wykonują zawód nie dla kobiet. A one, choć pracują po dwadzieścia godzin na dobę, nie czują zmęczenia. Łączy je miłość do sztuki i poczucie wolności. Delikatne i łagodne, na planie z siłą i zdecydowaniem tworzą swoje dzieła.

Czytaj

"Nie szukam znanych twarzy tylko aktorów"

Rozmawia Łukasz Maciejewski, Film 4/1999

"Przekonanie, że tylko kobieta może robić filmy delikatne, subtelne i nastrojowe, jest równie fałszywe, jak wiara, że intrygujące portrety mężczyzn w kinie mogą być wyłącznie dziełem panów reżyserów".

Czytaj